Mediakortti

Haluatko tavoittaa laatutietoiset suomalaiset matkailijat, joita kiinnostavat maailman parhaat elämykset?

Kerran elämässä on vuonna 2013 perustettu matkailumedia, joka tavoittaa keskimäärin 150 000 lukijaa kuukaudessa. Sivustomme tyypillinen käyttäjä on 25-45 -vuotias pääkaupunkiseudulla asuva nainen.

Kerran elämässä -sivustolla esitellään niin tuttuja kuin hyvin eksoottisiakin kohteita. Yhteistä niille on se, että kohteissa on jotain ainutlaatuista, minkä takia niissä on käytävä ainakin kerran elämässä.

Talvisin lukijoidemme mielissä ovat erityisesti Aasian kohteet (Bali, Sri Lanka, Thaimaa, Vietnam ja Filippiinit) sekä luksuskohteet (Malediivit, Mauritius, Karibia ja Dubai). Kovassa nousussa lukijoidemme suosiossa on myös Japani.

Kesäisin lukijoitamme kiinnostavat lähikohteet kuten Baltia ja Pohjoismaat. Todella paljon kesäisin luetaan kotimaanmatkailusta (105 000 sivulatausta/kuukausi) ja Norjasta (72 000 sivulatausta/kuukausi). Luvut ovat heinäkuulta 2019.

Lukijoitamme kiinnostavat toki myös valmismatkakohteet, etenkin sellaiset kuten Kroatia, Kreikka ja Sisilia, joissa voi rannalla löhöilyn ohella nauttia maailmanluokan nähtävyyksistä.

Kerran elämässä -sivuston sisällöstä vastaavat kokeneet matkailutoimittajat.

Tunnusluvut 2019

73 000 sivulatausta / viikko
48 000 istuntoa / viikko
33 000 eri kävijää / viikko

Kasvua edellisen vuoden vastaavaan ajanjaksoon on 70%.

62% mobiilikäyttöä
11% tablettikäyttöä
27% desktopkäyttöä

Keskimääräinen vierailuaika sivustolla on 3:47 min.

67% naisia
33% miehiä

Kävijöistä 53% on 25-44-vuotiaita kaupunkilaisia.

10 000+ Facebook-tykkääjää

Tilastot: Google Analytics 7-9/2019

Mainostamismahdollisuudet

Display-/bannerimainonnasta vastaa Nostemedia.

Sisältömarkkinoinnista ja muusta räätälöidystä yhteistyöstä voit olla yhteydessä suoraan meihin: [email protected]

  • AVAINSANAT